Torsdag

Jomenvisst. Veckan rullar på, har bara kommit ut på en "löprunda" hitintills, känns förjävligt rent utsagt. Jag har inte haft någon motivation alls, men den lär ju inte bli bättre när vintern smyger sig på. Så idag efter jobbet är tanken att köra ett benpass på gymmet. Jag drog på mig en extra tå igår när jag var ute, dags att köpa nya dojjor, så det är gymmet som gäller. Men maten går bättre och bättre att hålla, eller jag tänker mer på att ta mindre och äta bättre. Tallriksmodellen och sådär. Jag borde väl väga och mäta mig men eftersom byxorna fortfarande sitter som dom gör så skulle jag bara bli förbannad känner jag. Fan jag måste knåpa ihop ett träningsschema också. Det jag fortfarande tycker är skitjobbigt är väl dock andra folk på gymmet, så man gör oftast bara samma saker. Men inte fan bryr väl jag mig om vad andra gör, så varför skulle dom bry sig om mig? Men ja, det sitter i huvudet. 

Jag skulle så gärna vilja vara med på det här army fitness i Eskilstuna men dom verkar ha slutat med det? Var in på deras fb och den var senast aktiv förra året vad jag kunde se. Synd.

Jaja.. Idag är det pizza på jobbet, men inte för mig. Jag har med mig sallad, sjukt nöjd. 
Får se hur det blir i helgen med alkoholen, min plan är iaf att vara nykter och träna.
Tjohej 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0