måndag morgon

Jahapp. Den här förkylningen ska aldrig gå över verkar det som. Har börjat fått ont i öronen också, hatar det. Tur att det är måndag så man kan ringa farbror doktor. Jag har fan inte råd att vara sjuk längre, börjar bli riktigt jävla drygt.
Tänkte ge mig ut på en promenad idag iaf, om det inte blåser allt för mycket. Se hur det känns. 

Efter jag sett titanic började jag läsa om det på internet. Så jävla intressant, svårt att sluta. Måste beställa hem lite böcker om fartyget. 
Sen nu inatt tittade jag på "machine gun preacher". Också sjukt intressant, så då fastnade man framför google igen. Jag skulle verkligen behöva en dator och internet hemma. Surfen på mobilen går ju åt som smör.
Så fort mina mobilabonnemang går ut så ska jag fixa det tänkte jag. Det är typ 4 månader kvar, sen har jag faktiskt bara ett abonnemang. Yey! Går den här telefonen också paj blir jag fan vansinnig. 

Jag är så sjukt sugen på att göra nånting, typ nån resa eller roadtrip, vadsomhelst. Men det är ju vinter. Lite kallt att sova i tält eller bil. Hotell vore också najs, men då blir det helt plötsligt dyrt. Och det suger ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0