Fredag

Idag blir lilla jag 23 år. Herregud, livsångest. Och inte kan jag dricka sprit heller, för imorgon smäller det.
Jag och Zeneca ska tävla för första gången. Inte nå nervös. Eller?

Men det som jag egentligen oroar mig för är väl att sitta ner i traven, för det är fan inte lätt på den lilla damen. Själva ridningen kan jag inte ändra på just nu, både hon och jag är väldigt ur form efter "skadan". Så jag får helt enkelt göra så gott jag kan. Det är ju så att jag tävlar i lag och är inte jag med så kan inte dom andra rida. Annars hade jag inte tävlat imorgon. Varken jag eller Z är redo. Men nu är det såhär, vi får åka och ge gärnet helt enkelt.

Ikväll kommer bestå av stallmys. Det ska duschas häst, knoppa man, putsa grejer... och gud vet allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0