Tisdag

Skönt att sömnlösheten har hittat tillbaka, vad jag har saknat dig.

Igår var jag och Casandra och åt på favorit stället för att sedan gå på bio, vi såg hobbit 2. Applåder! Mycket bra :)
Det är ju sjukt hur mycket mat det kan få plats i kroppen alltså, fortfarande mätt.
Det var en gång en liten hob..
Som bodde i ett hol..

Nu har jag jobbat 1 månad på nya jobbet, sjukt vad tiden går fort. Men jag trivs och det är skönt. Denna vecka har jag börjat gå skift också, äntligen! Dagtid sög ju.

För övrigt så mår jag väl okej, fortfarande lite chockad på nåt vis. Förvånad. Besviken.
Känner mig helt betydelselös och bortvald.
Men ja.. det var väl tur att han inte satte en ring på mitt finger, då hade det varit problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0