Söndag

Godmorgon!
Idag har jag tänkt att åka till erikslund och glo lite, men det kanske får bli Tuna park istället, vi får se. Jag och Jocke har bokat en vecka till Egypten så jag tänkte se mig om efter en ny bikini och diverse. Det ska bli så sjukt skönt! Sola mig, stek mig! Blir antagligen röd och sen flagnar det av.

Jag måste tala om att jag var ute och joggade igår, frivilligt. Det var andra gången iår, det gick sådär, men jag överlevde. Det är bara att kämpa på, målet där är väll att orka springa milen utan paus. Jösses, sa jag nyss det där?

Jag har ridit Z 2 gånger sen sist också. Det har inte alls gått lika bra som jag önskat, men det har ju inte gått dåligt heller egentligen. Vi är igång och galopperar iaf, jag tycker hon börjar kännas väldigt mjuk och mer följsam. Så vi är på rätt väg. Jag blir bara så frustrerad när jag inte får till det, men jösses, det kommer. Nästa vecka är det ju dags för privatlektion, äntligen.

Nehe, om man skulle resa på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0