Ridpass

Lite kort om dagens ridning.

Red i paddocken, vi var ensamma till en början och hon var ganska okej, lite mycket att titta på. Sen efter en stund kom en annan, den finaste hästen i stallet enligt mig, så då blev jag okoncentrerad. Jag vill ju inget annat än skritta när hon är där, man känner sig så kass. Men det var bara att bita ihop, ska man komma nånstans så får man kämpa, jag vill ju att Zeneca ska vara lika fin som den andra.
Stundvis så fick vi faktiskt till det, och jag måste vara nöjd för det.
Men hur svårt kan det va? Jag börjar bli lite frustrerad.

Nya tag imorgon. Jag har ju stall jour kom jag på, fuck. Kl 7.

Lägger upp en snygg bild på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0