Fredag

Då är det fredag igen. Och en nykter helg väntar, så jävla skönt. Jobba övertid på söndag, gör mig ingenting. Pengarna ska ju in. Och framförallt ut. Jag har tänkt att jag ska städa ordentligt och rensa bland kläder och prylar på lördagen, har nog en hel del som jag inte använder. Tanken var att jag skulle vara med på bakluckeloppis i Eskilstuna på söndag, men nu blev det jobb istället. Får bli en annan gång. Jag måste ner i källaren och leta på ridkläderna, jag vet att jag har packat ner dom, men dom är borta. Tänk om jag slängt dom av misstag? Nackskott. Det är väldigt mycket nya oanvända kläder i den påsen. Jaja det visar sig. Ikväll har jag ingen plan än, funderar på att köra ett varv i lockmora, se hur det ligger till med konditionen. Det blir kul. 

Men nu jävlar måste jag gå. Måste man gå så måste man gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0