Tisdag

Det är väl dags att prioritera om lite känner jag. 

Fyfan, 1 vecka kvar på träningen, på söndag är det "final". Helt sjukt vad tiden går fort. Både jag och Martina tog bilder på våra kroppar första veckan och ska ta nya på söndag, någon skillnad måste det finnas. Annars blir jag nog rätt less, haha. Man har iaf blivit starkare så är det ju, därav har ju vikten inte direkt gått neråt, men det har väl flyttats om en del kan jag tro. Det ska bli ganska skönt att vara ledig på söndagar igen, men jag har inget som helst partysug ändå. Kroppen mår väldigt mycket bättre utan alkohol, det är ju inget nytt. 

Kämpa på för sig själv nu, det kommer gå fint.
Jag vet vart jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0