Torsdag

Lite dålig uppdatering här senaste dagarna. 
Mjaa.. Va ska jag skriva om? 
Träning och kost går riktigt bra faktiskt, det har väl blivit att jag äter mindre kolhydrater, bytt ut större delarna till gluten /laktosfritt. Men äter ja i matsalen eller dylikt så äter jag somvanligt, mest för att jag helt enkelt glömmer bort det. Jag åt tillexempel nyss lasagne och tyckte till en början att det var ju bra. Eller? 

Jaja.. Jag kan tala om att bilen har börjat låta lite illa när man svänger, ibland. Så det rullar säkert iväg ett par tusenlappar. Ska kolla i helgen när jag byter däck om jag hittar något bra. 

Annars då? Mja jo, det är lite ingenting feeling just nu. Man bara är lite. Försöker njuta av uppmärksamheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0