Torsdag

Ja hörni. Igår blev jag klar med min kickstart, vägde mig och mätte imorse. -4 kg och några cm här och där. Jag är väl ganska nöjd. Hade gärna sett mer skillnad på måttbandet men det går ju åt rätt håll :) det är bara att fortsätta! 
Imorgon är det jobbfest så då blir det väll ett par öl, hade tänkt vara nykter egentligen men det har varit ett jävla tjat hela veckan så jag dricker väl då. Lite. Jag är ju inte särskilt rolig nykter heller iof. Och vi ska spela brännboll. Hoppas det ösregnar. Vad är det för fel på kubb? Jag vill inte springa omkring och bli svettig o äcklig om man sen ska ut på krogen. Jaja. 

En vecka kvar till semester. Tiden går fruktansvärt långsamt. Och sen kommer 4 veckor att bara försvinna. Lika kul varje år. Nästa helg är det powermeet. Jag lär bli hemma känns det som. Har ingen att åka med eller gå med där. Det ska iof vara kanon väder, så ligga vid poolen hela dagen funkar också. Men ändå. Ska jag nu hålla mig nykter dessutom så är det väll lika bra att jag stannar hemma. Yey. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0