söndag

Det har varit en jobbig vecka, inget jag kan sticka under stolen. Men det är på väg att bli bättre. I fredags var jag på möte om mig själv, hur jag mår osv. Så jag ska få tid till doktor och prata med nån. Känns jävligt skönt. Men det resulterade i migrän senare på kvällen, aldrig haft det förut, herregud. Stackars människor som har sånt ofta! Slappna aldrig av, för helvete. 
Det enda positiva med det var att jag inte behövde vakna bakfull på lördagen. Tobbe kom förbi sen, och det verkar som att vi har löst allt skit. Jag hoppas det iaf.

Jag och daniella var sen på lindas 25 års kalas, det var riktigt kul :) jag blir så trött på mig själv bara som är så folkskygg. Jag har ju fruktansvärt lätt för att känna mig utanför, så löjligt egentligen. Men jag pratade med några iaf. Sen gick vi lös på dansgolvet! Haha, man borde antagligen skämmas. Men med tanke på att jag inte kände nån typ så orkar jag inte bry mig.vi hade kul iaf. 
Fick lite panik sen när jag kom hem, så min ena hand är lite blå. Men tobbe dök upp till sist och lugnade mig. Jävla ångest för allt hela tiden. 
Men det kommer bli bättre. Tids nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0