Tisdag

Dagarna rullar på, jag får mer och mer gjort. Var på spinning i söndags med Martina, sjukt jobbigt! Men en av det bästa träningsformerna enligt mig. Man vill dö in i det sista, men sen när man är klar är man så jävla nöjd. Hade träningsvärk i magen tillomed. Riktigt najs. 

Igår blev det en promenad i det fina vädret. Jag skulle ha tränat efter jobbet också men fick nån jävla huvudvärk på kvällen. Känner att den kommer krypande nu med, kanske är dags att byta brillor? I januari / februari hade jag tänkt. Vi får väl se vad huvudet säger. 

Idag har jag fått massage, det gjorde mest ont. Överallt. Och ondare lär jag ha imorgon. Men sen hoppas jag att det släpper. Värst är det i axeln, fyfan, jag har ju inte ens gjort nåt med den. Den bara gör ont. Speciellt när jag springer, av någon konstig anledning. Får kanske ta och boka in tid hos kotknäckaren också. Det är mycket nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0