Fredag

Whopwhop!
Äntligen freitag!

Dieten har gått fint, idag får jag äntligen äta kött, jag är så lycklig. Max 500g biff. Och tomater. Fiint.
Ibland så har jag karaktär faktiskt. Men jag vet inte om ja tycker att det försvinner så många kg. Det får vågen avgöra på söndag.

Gick en promenad med Z igår i skogen. Det finns en liten stig där det ligger stockar på backen. Jag tänkte att hon skulle få lyfta lite på fötterna så vi gick där. När Z såg stockarna växte hon fan flera cm. Jag gick över, det gjorde inte hon^^ Världens skutt och lycklig som ett barn. Steppade mellan varje. Jag fick påminna henne om att jag fanns i andra änden av grimskaftet. Men det var kul att se henne så glad. Samtidigt som det skär i hjärtat. Min fina tjej, jag tycker nog om dig mer än jag tänker erkänna.
Det har mejlat en tjej på anonsen som verkar jättebra. Hoppas verkligen att hon är seriös. Isf kommer Z hamna i stockholms trakterna och gå med tjejen på hennes sista år på ridgymnasium. Jag tror att det skulle funka fint, så länge Z får vara ute om dagarna i bra hagar. Får kolla upp det.

Jag ska vara nykter i helgen iomed dieten men också för att det har blivit alldeles för mycket alkohol i sommar. Och det är ju synd, även om det va det jag trodde var det bästa. Kul har jag haft iaf och jag ångrar ingenting.
Nu går vi mot en kallare årstid och mycke hemmakvällar med mys i soffan.

Jag och katten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0