Feeling

Utvärdering av helgen.
Jag hatar kartonger. Så, klar.
Nä men jag har flyttat massa skit från min lägenhet. Det kommer ju att bli en dubbelflytt, woho. Så först får jag flytta allt jag äger och har hem till mor och sen så fort jag får nyckeln är det bara att göra om det. Men det kommer att bli skitbra, jag längtar. Ett nytt hem, en ny start.

Z har jag inte ridit på 1 vecka nu, har sjukt dåligt samvete. Som tur är så är det en tjej i stallet som rider henne. Och hon kommer nog att få rida mycke veckorna framöver. Jag har lite att stå i. Idag ska hon få nya skor iaf :) Lillfisen.
Jag hade tvättstugan igår och jag tvättade massa hästtäcken, schabrak och benskydd. Skönt att få rent.

Det var ju buggkurs dag nr 2 igår också. Och det gick sjukt mycket bättre denna gång, för alla faktiskt. Vi började ju köra med dom stegen som man lärde sig när man var liten. Då förstod även Tette! Sjukt kul är det måste jag erkänna. Det vore ju så roligt om man kunde åka ut på danskvällar osv och faktiskt kunna bli uppbjuden :)

Söndagskvällen kunde inte bli bättre, eller jo, men efter omständigheterna så var den perfekt. Så sjukt lugn hela jag. Somnade med ett leende skulle jag gissa.
Och jag kan knappt vänta.
It will be amazing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0