Onsdag

Hejhej! Jag fick precis sms från en av ridlärarna på ridskolan om att hon har fixat privatlektioner för oss varannan vecka ända fram till sommaren :) känns skitkul, äntligen! Första är på tisdag. Då får vi se vilken nivå jag är på nu och lägga upp en plan dit jag vill komma. Så kan vi även sätta in mig på lektioner i veckorna som passar.
Sjukt taggad.

Träningen med min egna kropp går ganska bra faktiskt. Jag har varit på gymmet flera dagar i veckan och rider ju även. Det syns att kroppsformen ändrats lite, men vågen står kvar på samma, så det är väl okej antar jag. Tanken har ju varit att jag ska skärpa mig med mina matvanor också för att minska på måtten ytterligare. Men det går så där. Jag kan äta pulver och bra mat i 2-3 dagar, men sen går det inte längre. Man måste äta. Och jag älskar mat. Så inte helt lätt det där. Plus att det är ju ännu sämre att ställa in kroppen på "svält" och sen äta massa annat. Ja vet ja vet.
Måste skärpa mig på riktigt. Än en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0