Söndag

Även denna helg var awesome! 

Åkte direkt till gymmet efter jobbet i fredags, körde lite mark och rygg, gick super. Sen åkte jag och köpte frukost åt mig och en vän, åkte sedan såklart till henne. Satt ute och åt, vilket fantastiskt väder! Sol sol sol. Hon hade redan släppt ut alla hästar i dom 2 närmsta stallen så vi åkte till stallet nummer 3 och släppte ut. Där det kommit föl för bara några dagar sen. Herrejävlar vad söt han var. En liten hingst. Följde mammas sida ut i hagen. Man hade ju kunnat titta på honom hela dagen. Vi mockade och fixade, försökte bekanta mig med tjurarna som stod där också, men dom var väl inte jätteimponerade av mig. Sen åkte vi hem och fixade stall nummer 1. Det var ju sjukt längesen man mockade kan jag säga, kändes i axeln direkt. Förstår inte hur denna superkvinna bär sig åt. 
Vi lunchade hästarna och begav oss till stall nummer 2. Det hade jag inte sett än så det var spännande, och så fint det var! Stort och fräscht, ljust och med superfina fönster i varje box. Fan där skulle jag själv kunna bo. Undrar om hon mockar åt mig med, haha. På em satt vi i solen och smorde läderprylar, fanns inget att klaga på där. Jag trodde att jag skulle bränna mig i ansiktet, men det var gick bra, tur man smorde in sig med barnskyddsfaktor på morgonen. 

Sedan åkte jag till min mor och hämtade däcken, det känns som att det kanske var dags att byta dom nu. Begav mig hem och duschade och stoppade i mig en sallad. Åkte sedan till Köping och fick hjälp att byta dom, eller, vi böt 2 st. Framdäcken gick inte att få loss. Hurra! Vid den här tiden, runt 20 ungefär kan jag säga att jag var rätt jävla slut som artist. Men men. Åkte tillbaka till Kungsör där kusin fick byta dom sista däcken. Lite mer våld så. Sen fick jag åka hem och sova. Tror det tog 3 sekunder. 
Sen att jag sov så jävla hårt att jag missade både spinning och kattutställning var ju kanske inte så bra. Men vafan, kunde inte göra så mycket åt saken. Det blev iaf träning på em, mage och bröst. Gick bra. Käkade lite sen och hamnade i soffan. Kunde inte riktigt sova den natten, men det gör ju inte så mycket. Ska ju endå jobba natt på söndan. Gick och hämtade en cykel hos far på fm idag, sen solade jag en sväng och började knåpa ihop ett litet brev. Jajjemen. Haha kommer bli guld. Siv ett par timmar till och laddade sen till den fruktade cykelturen till jobbet. 
Jag kan säga att det började regna när jag knappt cyklat en km. Och det öste ner hela vägen till Köping, plus motvind. Men jag klarade det på 53 minuter. Jag klarade det. Och jag är så jävla nöjd. Jag svor och skrek fan hela vägen och var dyngsur enda in på trosorna, men det gick. Och det kan fan inte bli värre, nu kan det bara bli lättare. Kommer nog gå sakta på vägen hem, men vad gör det. 
Jag är kung. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var såå kul att du kom och förgyllde min dag och hjälpte mig! Och jag är grymt imponerad över att du cyklat! Heja dig!

2017-05-08 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0