Natt till torsdag

Jajjemen. Nagelkursen avklarad i fredags då, gick superbra! Och det var skitkul. Läraren däremot kunde jag ha mördat under teorin, snacka om att överförklara allt. Eller så var det kanske bara jag som hade läst på innan. Men själva praktik tiden var superkul, och lärorik. Jag fick många frågetecken uppklarade. Och jag var den enda med alla rätt på provet, King. Nu ska jag bara göra ett par skitsnygga naglar på mig själv och lägga ut någon typ av annons. Kommer bli guld. 

Vill gå höstkursen redan nu. 

Vad har hänt mer i mitt hektiska liv. 
Löpträning i söndags, gick anal. Ingen ork, skavsår och himmelen öppnade sig. Och vårruset är på torsdag, alltså imorgon. Herregud, jag måste klara det. Det finns inget annat. 

Jag har badat Lova också, med nytt schampo och grejer. Fönade hur länge som helst, men pälsen blir platt iaf. Wtf. 
Tur att jag ska få hjälp med henne nästa vecka av en expert. Hon ska visa hur man gör. 

Har även varit hos frisören och håret blev guld. Precis som jag ville ha det, så fint! Lägger upp en bild på det. 
Idag har jag fått nya fransar, och haft tvättstugan och städat och gjort mat och hunnit med 2 naglar på högerhand. Tiden bara försvann. Men jag älskar det, älskar att jag vill, att jag kan, orkar och kämpar. Finns tusen andra saker som jag också vill göra, men det kommer. Några saker i taget. Jag har mina mål för iår, och det går åt rätt håll. Förutom drömvinsten på lotto då. Men annars är jag så jävla glad. Typ hela tiden. Kan man må så här? Är det okej liksom. När kommer smällen? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0