Fredag

Idag är det fredag på riktigt, och jag gick upp alldeles för tidigt. Bestämde mig för att följa med till Stockholm och hjälpa till att sätta in en diskmaskin, eller hjälpa till, jag sitter i soffan och dricker kaffe. Man kan knappt vända sig i köket som det är, sjukt att så liten yta kan kosta så sjukt mycket. Jävla fjollträsk. Jag får cellskräck. Nä på landet ska man bo. Med mycket svängrum för armar och ben. 


Kallt är det också, men det har nog ingen missat. Kylan i sig stör mig inte så mycket, det är ju drygare att bilen mår dåligt och såna saker. Det är ju sjukt vackert ute, skulle inte säga nej till en liten hästtur i skogen en sådan här dag. Eller en hundpromenad. Att bara rasta sig själv i den här kylan det kan jag nog inte hitta motivation till. Får se om jag tar mig till gymmet senare. Imorgonbitti är det spinning bokat iaf, hoppas bilen samtycker. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0