Skit

Ja, livet vänder ju rätt snabbt alltså. Eller livet, herregud, det är inte en världskatastrof som inträffat. Men bilen har dött, och livet kretsar en del kring sen liksom. Åkte till Arboga och fyllde på fransar, inga problem. Men sen tvärdöd. Gick inte ens att låsa upp med knapparna på nyckeln. Blir så less. Och vem fan bor i Arboga? Vem ska man ringa? Är det bara att självdö eller. Ne men fick tag på en som kom, vi startade den med ett annat batteri men det gick inte att gasa utan att allt slocknade. Så det var bara att ringa bärgare. Får väl domen imorgon. Och det är lite skitsamma, alltså det kostar ju vad det kostar, bilen måste man ha. Det som är så pissivt är att om det blir en dyr historia så kommer jag behöva boka av tatueringstiden som jag väntat på i 4 månader. Den är på tisdag liksom. Fyfan va ledsen jag kommer bli. Men jag kan ju inte lägga massa pengar på det om bilen måste lagas, det säger ju sig självt. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa. 


En annan sjuk grej. Ni vet kursen jag skrev om igår? Imorse hörde en nära vän av sig till mig och säger att hon betalar den, hon sponsrar mig med den. Sjukt vad glad jag blir! Så tacksam. Jag ska bli kung. 
Jag ska fan bli det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0