Nighty night

Glädjeruset, euforin och energin som finns i kroppen. Eller dom två första är kanske samma sak? Saksamma! Happy. Första nattveckan dag 3, det är precis som jag minns det. Pigg och glad hela nätterna och somnar inom 30 min när jag lagt mig, sover tills jag ska vakna liksom, och är utvilad. Det är fantastiskt. Jag har inte tränat något än, men tanken är att jag ska göra det idag innan jag åker hem. För på EM ska jag fylla på fransar och efter det får man ju inte duscha på 12 timmar. 


Igår kväll fortsatte jag att sy på utställnings inredningen, snart är det bara det roliga kvar, själva detaljerna. Ska fortsätta på söndag. Kommer bli fint. 

En annan kul grej. 
Som jag sagt så håller jag på att utbilda mig själv inom gelé naglar, det går framåt, det blir bättre för varje gång. Men självklart skulle det vara behövligt med en utbildning så jag får diplom osv. Men jag är lite snål, det är fan dyrt. Och jag vill inte ta lån för det. Den billigaste jag hittat går på 9 tusen, den dyraste 28 tusen. Stört. Men så idag, eller typ nyss, hittade jag en introduktionskurs där man lär sig grunderna och får någon typ av intyg på det förstås, för 1500. Så jag tänker att om jag går den så lär man sig antagligen ännu fortare resten sen, plus att jag kan ta mer betalt för naglarna jag gör. Så den ska jag gå. Den är från samma företag som gör utbildningen för 9 tusen, och går man den här så drar man av den summan på den dyrare utbildningen sen. Alltid nåt. Så den 26 maj är det dags. Superkul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0