Torsdag

Yo People! Torsdag idag då, och en träningsvärk som heter duga. Jag red nämligen lektion igår. Det ni! Ca 2 år sedan sist. Jag är förvånad att det endå gick så pass bra som det gjorde, med omusklad ryttare och häst. Det var inte den snabbaste hästen dom hade kan jag säga, herregud. Stackarn. Till sist blir man så frustrerad att man bankar och sliter bäst man orkar. Inte helt rätt. Fick komma på mig själv ett par gånger och börja om. Men överlag är jag nöjd, svetten sprutade och hästen blev lite mjukare. Kanske är det dags att börja rida igen?
Sjukt bra träning om inte annat.

Igår var sista dagen på penicillin kuren. Jag har känt mig hängig i 3 veckor nu, och inte kunnat träna. Förhoppningsvis blir man piggare, men har fortfarande ont i halsen och huvudet alldeles för ofta. Jag känner att jag har inte tid med detta. Jag vill ut i naturen, hösten är så fin och så kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0