Torsdag

Veckan rullar på, det går inte skitsnabbt måste jag säga. Ändå så är det redan torsdag. Tänk att om några dagar är jag 25, herregud. Panik. Och om några dagar vet jag hur min framtid ser ut. Pest eller kolera. Fyfan om det blir ett bra besked, jag kommer växa 1 meter, grina som ett barn av lättnad. Antagligen krama skiten ur katten, bokstavligt. Men jag tänker vänta mig det värsta, jag hatar att bli besviken, tro aldrig på nåt.

Köttade armar/axlar igår på gymmet, gick skitbra. Skulle kört bänk egentligen men där stod alla andra invalider utan liv och hängde. Så körde väl allt utom just vanlig bänk. Men är stört nöjd. Idag tänkte jag köra min promenad på en mil och ben tills dom går av. Härlig plan. Om jag överlever jobbet vill säga, verkar bli ännu en dag med tummen i stjärten. Dessutom min egen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0