Torsdag

Bah, skrev precis ett skitlångt inlägg men sen råkade ja trycka på fel knapp så allt försvann. Pung. 

Men iaf, vi börjar om och jag är inte bitter.
Det har blivit träning varje dag nu sen i lördags, känns riktigt guld. Igår blev det tillomed dubbelpass så benen är lite spagetti idag. 
Fick hem ett deffpaket och lite kläder också, riktigt najs. Tänkte börja den 11 är planen, så bör jag va fit tills jag fyller år. Eller lite bättre form iaf. Tänk att nu har vi gått halva styrkekursen, veckorna flyger fram. Och visst har vi blivit starkare, inte riktigt lika stark än som jag önskat, men det går åt rätt håll. Inte vågen dock, den skulle jag kunna skicka ut genom fönstret. Får försöka att bara mäta istället. 

Imorgon är det äntligen fest, Martina skall firas. Jag är sjukt taggad, köpt lite nytt att ha på mig, lite nytt smink och grejer. Jag ska försöka hinna provsminka ikväll tänkte jag, så det inte blir samma som vanligt. På nåt konstigt vis så ser man alltid likadan ut. Världens bästa Tommy kommer också, det va alldeles för längesen vi festade. Taggatagga 

Jag har även bokat tatueringstid, är stört taggad till det också, vill nu, helst nyss. 
Slänger upp bild på nya dressen och tightsen 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0