Fredag

Helg igen!? Helt sjukt. Jag skulle ha skrivit så många inlägg i veckan men det har inte blivit av. 

Red ju i lördags, och det var precis så härligt som jag hoppats. Synd att det tog slut så snabbt bara. Och att islandshästar är lite för små för min smak, jag gillar inte större hästar heller iof med typ 2 dm till hade varit perfekt. Hästen jag hade reds med hackamore, passade mig perfekt då jag bara ville "åka" häst liksom. Skulle vara sjukt kul att köra ett ordentligt dressyrpass också framöver. Mja vi får se. Jag var så där löjligt glad hela kvällen sen, alkohol med jobbet gjorde inte saken sämre, grymt kul. 

Vad skulle jag mer berätta?
Det vettefan. 

Gjort naglar idag, blev jättefint. Hela handen blir liksom annorlunda, hoppas det går bra att jobba i dom bara. Gjorde lite längre än förra året. I värsta fall får man fila lite. 

Imorgon ska jag äntligen hämta Lova, då blir det full fart här hemma igen. Hoppas alla kommer överens. Synd att man inte kan åka och välja en karl också, bara att hämta hem liksom. Börjar känna mig rätt jävla ensam. Livet tickar på, men jag står still. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0