nä det är fan söndag

Japp klockan har blivit så mycket nu.
Imponerad över att jag fortfarande kan skriva.  
Faktiskt. 
Vi ska bara sova. Hur många gånger har man inte hört den? Karln är redan naken när ni går och lägger er, lilla gumman. Vad väntade du dig? Eh ja, inte en frustrerad blöt jävel i stjärten iaf, som lite försiktigt försöker med att "jag vill ju bara om du vill ", nej du, far åt helvete!  Kukar är tamefan det värsta jag vet, äckliga sugna hårda snoppar, dö. Det finns fan inget fint med er. Nu hatar jag fittor också, så lugn, ALLA mina kukföljare, det är inte bara ni det är fruktansvärt fel på. Könsorgan, på riktigt??  Nej. 
Nej.
Nej.
Jag funderar en stund. 
Nej. Äckligt fult och fyfan. Far åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0