Onsdag

Skulle ju då ha vägt mig i måndags morse, men min våg hade gett upp så jag tog fram måttbandet istället. -8 cm om man lägger ihop allt, fyfan så bra! Fortfarande många cm kvar, men det går åt rätt håll. 
Simmade igår fm med mamma, det va riktigt jobbigt, tror inte att jag hade nån energi alls i kroppen. Skulle ha gymmat idag på fm, men hade sjukt ont i huvudet istället. Vilket jag fortfarande har, piss. Förhoppningsvis har det gått över till ikväll. Jag måste träna. Rent psykiskt. 

Har varit hos optikern idag också, provat ut arbetsglasögon och vanliga. Men kunde inte bestämma mig så fick ta med några par hem. Får bli helgens övning. Blir så ovant med typ pilotbrillor mot mina små jag har nu. Men det är ju modernt. Och snyggt. På alla andra. 

Och dyrt. Fyfan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0