Söndag

Vilken helg! Herregud. 
Efter mördarpasset på friskis i torsdags bestämde vi att vi förtjänade en mysfylla. Eh ja, dricka måttligt har ju då inte varit min grej nånsin. Inte i fredags heller. Men man ska aldrig ånga att man haft kul, har jag hört. För roligt, det hade vi. Tror det va hångelafton. Skämsmössan på. Äsch. Det kunde varit värre. Det är livsfarligt att känna sig snygg, helt sjukt. Man tror att man kan få vem man vill. Inte för att någon stretade emot, men ja, ni fattar. Jösses, jag behöver bli kär. Eller nunna. 
Lördagen blev det inte många knop gjorda. Det blev en hel del skratt på fm, älskar såna stunder, när man får berätta saker folk inte minns. Eller som ja inte minns. Störda i huvudet vi är. 3 Pers i sängen och lucköppning, underbart. (nej herregud, ingen trekant) mr ågren hälsade på, inte bara för mig, skönt. 
Idag var det första styrketräningen på friskis. Det va stört kul, Martina och jag kommer ju bli biff. Har svårt att tro att jag kommer komma ur sängen imorgon. Utöver passet på söndagar ska vi köra 3 pass styrka i veckan. Shit, hur ska man hinna allt? Hade ju tänkt börja rida, det kommer inte hinnas med i vår. Kanske till hösten. 
Har precis tittat på baksmällan på tv, så ångesten är lite mindre nu. Hittade iaf inte en tiger i badrummet, och alla tänder är kvar. 
Nä fyfan, ingen alkohol på 13 veckor. Definitivt inte så mycket iaf. Mohaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0