Torsdag

Jo, angående mitt huvud. För er som antecknar. Jag var hos naprapat i tisdags. Som jag trodde så drog han en ganska djup suck när han tittade på min rygg. Ca 3-4 cm sne i bäcken, och låsningar ända upp i nacken, så han knakade på rätt bra. Fram till idag har jag mest mått illa och haft ont, men nu känns det ganska bra. Ska ta ett lugnt pass på gymmet ikväll är tanken, jag måste röra på mig. Får ju damp av att inte träna.
Herregud, jag är fortfarande förvånad över att jag blivit sån här träningsmänniska. Ni också kan jag tro.
Alla kan förändras, och det är bra.

Våren 2017 kommer bjuda på mer förändring, eller förbättring kanske. Beroende på vem man frågar. Jag är sjukt taggad och har inte tid med 2016 längre, jag vill nu. Första stapeln går av i februari då jag och en kollega ska till Stockholm och göra 3D bryn, fyfan vad skönt. Och sjukt snyggt. Jag lägger upp en bild så kan ni gå in och kika. Tatuering är i princip bokad, och resten håller jag på ett tag till.
2017, jag kan inte bli mer redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0