Måndag

En bra helg är förbi. Jag kände mig rätt ynklig i fredags och lördags med halsont osv. Men det verkade inte bli nå mer endå, idag har jag inte ont nånstans, peppar peppar. Vi hade pysselkväll jag, mamma och mormor i lördags. Det var roligt, vi gjorde lite olika julsaker och drack vin. Blev en hel del skratt iaf. Jag kan lägga ut en bild på min uggla som tog flera timmar att göra, från 3 år stod det på kartongen, johejdu! 


Söndagen var väldigt lugn, blev mest greys anatomy och ångest-äta i soffan. Det snurrar så mycket konstigt i huvudet. Eller, konstigt, helt normala saker om man är 25år utan att egentligen ha kommit någon vart i livet. Vad fan ska man bli? 
Jag ville ju bli apa när jag var liten, men det får jag nog lägga på hyllan, verkar svårt. Ungefär lika svårt som att hitta rätt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0