FREDAG!

Jarrå! Helg igen.
Började träna igen i tisdags, blev en kort intervall löprunda på 6km,ute i mörkret. Hejja mig, det gick fast jag är mörkrädd. I onsdags blev det ridning, fick en annan häst så det va roligt att testa. Men herregud va dressyrmänniska jag är, vi skulle galoppera över lite bommar, och direkt tappar jag hela ridningen typ. Blir bara stel och nervös. Nä, jag jobbar hellre med svåra dressyrövningar. Men det va kul, gud vad jag saknar hela grejen med hästar. Tids nog kommer jag vara där igen.
Imorgon är det dags för spinning igen, jag är sjukt taggad redan nu. Glädjen som infinner sig i kroppen efteråt är svårslagen. Nog för att jag går runt och är lycklig mest jämt nuförtiden, men endå. Sen ska jag plocka upp Wilda på vägen hem och ut i skogen vi skall. Eller iaf lockmora har jag tänkt, annars går vi bara vilse haha. Sen ska jag fortsätta julpynta, jag brukar aldrig vara särskilt taggad för jul, men iår är det annorlunda. Själva julafton är inte så viktig kanske, men det här runt om. Det blir så mysigt hemma, adventsljus, glögg och allt sånt där. Jag ska försöka sno en gran i helgen också tänkte jag. Sen är jag redo! På med julpjamas och tofflor, sjunka ner i soffan med glögg och massa tända ljus överallt, katterna kurrar. Så fantastiskt jävla bra man kan må. Att jag inte upptäckt det tidigare.

Börjat lyssna på Ron Pope igen, såg precis att han har nya skivor, vilken lycka! Så sjukt grym röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0