Fredag

Vi kör en liten fredagsuppdatering. Jag har nu bokat tattoo, äntligen! Vill göra nu. Men det blir i början på april, då är hela underarmen klar till sommaren så det känns bra. Jag får ta överarmen nästa vinter förhoppningsvis. Man blir ju så galet taggad när man står i studion och pratar med den som ska gadda och sådär. Herregud, kommer bli sjukt bra.
På väg hem, det här var i onsdags, så pratade jag och Martina lite om förkylning och så. Jag tänkte att det är tur att jag klarat mig från det där väldigt länge nu. Ni vet hur det går när man säger så där. Igår började jag få ont i halsen. Det är inte bättre idag kan jag säga. Jävla karma.
Jag får försöka snabbkurera mig med Morgan ikväll så jag kan åka på spinning imorgon. Haha troligt. Men helt klart värt ett försök. Nej nu börjar banan rulla snart, jag slänger ut ett bild på den stilen jag har tänkt mig min tatuering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0