Söndag

Fyfan vilken jävla pissfittedag! Sur, tvär, bitter, grinig som en barn. Tur man inte har en karl, han hade ju lämnar en direkt. Skönt att man sitter här ensam och jävlig. 

Blev en promenad i solen i fredags, riktigt najs. I lördags blev det step och marklyft, sjukt kul med step måste jag säga. Det får bli lördagens pass känner jag. På lördag kväll kände både jag och Martina att för helvete, vi måste göra nånting. Så det blev roadtrip typ, Eskilstuna, Arboga och slutade i Örebro. Jag drack 4 glas, kändes väl okej, men hade lika gärna kunnat vara utan. Men kul att träffa nytt folk, ny bar osv. Plektrum i Örebro är ju helt klart ny favorit, älskar rockiga ställen. 

Idag har jag solat på balkongen och haft det riktigt bra, sen var det bänkpress på schemat och humöret gick åt helvete. När får man lägga på vikter då? Idag la alla på mer typ men inte jag, så nä, dålig dag. Man vill ju så jävla mycket och man blir så besviken när man inte orkar. Ingen övning var kul och jag kände mig som ett tjurigt barn. Men, jag var där, jag gjorde mina övningar, och träningsvärken kommer va hemsk. Hade jag varit på gymmet hemma hade jag kastat stången och åkt hem och ätit chips. Men nu blev det inte så. Så jag försöker vara nöjd.

Påt igen imorgon, då är det core. Hurra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0