Snart november

Ja, snart är det november. Och jag ska ha nån typ av vit månad. Frågan är hur jag ska lägga upp det. Hade ett tag funderingar på att köra vegetarisk, men jag kommer faila direkt antagligen. Sist gick det 3 dagar och sen insåg jag att skinka på mackan är ju visst kött, vilket jag då ätit i 3 dagar. Typiskt mig.
Eller om man ska testa att bara äta kött och grönsaker?  Ta bort ris, pasta och potatis. Blir ju antagligen en dyrare variant då. 
Torsk och ärtor i 30 dagar? Jag mår redan illa.
Hmm.. Va kan man tänka sig mer. Äta normalt tänker ni. Ja, det är klart. Men det hjälper inte just nu verkar det som. Känner mer för någon typ av kickstart, radikal förändring. 
Hur är det att leva utan gluten? Och va fan är det föresten? Jösses, påläst kvinna.

Finns det ingen typ av sås diet? Helst med kött och potatis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0