tisdag

Jahapp. Har jag skrivit om helgen? Ehum.. Minns inte. Men i korta drag: 
Jag var helt nykter i fredags! Och var på gymmet! Hurra 🙌 förväntade mig att få vara ensam en fredag kväll vid 22, men det var otroligt många som inte heller hade nåt liv. Körde endast kondition. 
Och på lördagen gick jag en pw på 5 km tror jag att det blev, jävligt skönt. Känns att våren är på g. Vilket höjer paniken för att inte komma i shortsen. 
Lördagkväll var det middag hos jossan, väldigt trevligt :) vi gick till onellys en sväng och där träffade jag lite annat folk som givetvis resulterade i efterfest, hos mig. Till kl 7. Perfekt .
Såatte på söndagen var man inte så alert. Grannen kom över och bjöd på pizza, inte dumt! Fan han skrattade bara åt mig, där jag låg och jämrade mig med whiskey röst i soffan. Jaja.
En jävligt bra helg ändå måste jag säga. 

Måndagen satt jag hela förmiddagen på balkongen i solen, med filt skall tilläggas, men den värmde skönt i ansiktet. Och efter jobbet grymmare jag, och det kändes sjukt bra. 
Så min plan är att göra samma sak idag efter jobbet.

Då är nog inte shortsen så långt borta. Kämpa tette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0