Fredag

Tjoho äntligen! 
Den här veckan har faktiskt gått ganska bra med sömn och sådär. Var helt död i måndags och jag har ju sovit en stund varje eftermiddag, men känt mig piggare än tidigare. Givetvis är det svårare att somna på natten sen, men då har jag iaf fått sovit ett par timmar sammanhängande på dygnet. Så det får vara okej. Igår sov jag inte på eftermiddagen och sov skit hela natten, så jag föredrar ju en lur på en isf. Igår kom jag äntligen iväg till gymmet, känns jävligt bra, är sjukt taggad. Hatar när det är folk där dock, så träna så sent som möjligt kommer bli min grej. Åtminstone tills man kan visa sig i tights och linne igen. Satt och skrev upp mål också till året, tänkte göra en fin tavla av det och sätta upp den så jag blir påmind. Har även skrivit ut gamla bilder på mig när jag var som mest i form och satt upp på spegeln. Kämpa kämpa. 
 
Funderar faktiskt också på att vara nykter i 2 månader eller dylikt, vilket jag måste egentligen om träningen ska ge nåt. Så imorgon är det middag hos jossan och macke, får se om det blir rödvin. Annars börjar min karriär som nykter alkoholist. 
Det kommer bli sjukt svårt. Låter ju hemskt, men det är sant. 

Idag efter jobbet ska jag iväg till erikslund och kika lite, ska sälja lite hästprylar till en tjej, så tänkte passa på att glo lite. Speciellt på en cykel, så jag kan börja träna inför att cykla till jobbet. Frågan är ju hur mycket man ska lägga på en cykel? Och hur länge man får ha kvar den..

Smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0