Torsdag

Tjäna! Det var ett tag sen. Vad har hänt sen sist? Typ inte ett skit skulle jag vilja påstå. Träningen rullar på, har kommit igång med löpningen. Men ändå så växer bara måtten, så jävla less. Skulle behöva ett kostschema. Och bo med nån som slår mig på fingrarna när jag vill äta på natten. Karaktär lika med noll. Jag kommer inte vilja gå ut på hela sommaren. Kämpa hårdare tette. 
Jag och mamma var på vårat första yoga pass för nån vecka sen, hahaha. Vig, det är man ju inte längre. Men det var ganska skönt pass, absolut nåt jag kan tänka mig att prova igen.

Funderar även på att söka nytt jobb faktiskt, på en helt annan ort. Jag trivs jättebra i kungsör, men det vore ändå väldigt spännande att våga. Om jag nu vågar.

Ridningen ligger fortfarande på is, jag känner inget sug alls efter det. Både skönt och lite obehagligt. Det har funnits i mitt liv i så många år. Jag vill fortfarande bo på landet och ha stall och nån nordis som skogsmulle. Men jag känner inte alls för att rida på ridskolan. Jag vill ha mitt eget, göra på mitt sätt. Det lär ju dröja, ett par decennier minst. 
Men på lördag är det äntligen dags för strömsholmstävlingarna. Jag tror inte att jag missat ett enda år sen jag fyllde 12 typ. Jag ska dit med mamma, kände inte riktigt att jag kan ta med mig nån annan. När man gått med samma person i 4 år så känns det väldigt tomt, konstigt. Men jag tänker inte missa det heller. Och jag tror att mamma kommer tycka att det är roligt, hon har redan börjat planera vad vi ska ha med oss. Haha vi är ju lite likadana så det kommer väl bli 3 rättersmiddag och fika för en hel armé. Men det gör inget :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0