Måndag

Åh äntligen måndag! Eller? 
Men ja, det känns lite lättare än vanligt faktiskt. Jag jobbar em så det kan vara därför. 

Helgen har varit grymt, nykter i fredags och eskilstuna på lördag, jag har saknat den stan. Riktigt kul att vara där igen, vi hamnade på Harrys och dansade. Det behövde jag. Ha kul o vara glad :) jag kan ju säga att söndagen spenderades i soffan mest. Fyfan vilken bakis brud. Det var värt det! 

Träningen går bra, men jag kommer fortfarande inte i några jeans, vilket börjar bli jävligt störande. Det bygger ju inte direkt på motivationen. Men det är bara att kämpa vidare, snart smäller det väl till. Hoppas jag. Konditionen är mycket bättre iaf. 

Kortvecka också, hurra! Undrar hur man ska spendera helgen :) misstänker mycket grill, folk och bärs. Underbart. Sommaren närmar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0