Onsdag

Sleeping away the days.

Dieten går bra, men jag vettefan om man går ner så mycke egentligen. Första dagen var det många toabesök, soppan gör magen liite upprörd så att säga. Men sen har det varit lugnt. Gjorde bakad potatis igår med kryddsmör som det stod som middagsmeny. Sjukt gott faktiskt. Eller ja, smöret va godast.
Idag ska jag bara äta soppa och frukt/grönsaker.

Tappade min telefon igår i backen så det tvärdog ju.
Gud måste älska mig. Verkligen.
Det resulterade i en sjukt dålig dag, herrejävlar vad grinig man kan vara. Far åt helvete hela världen, i princip.

Får se om jag orkar åka in till Eskilstuna idag och lämna in skiten. Målet den här veckan var ju att få ordning i mitt extrarum så att jag kunde hålla på med min hobby där. Pyssla alltså.
Men jag går ju bara och lägger mig när ja kommer hem. I sängen tillochmed. Försöker inte ens hålla mig vaken. Får se om jag lyckas bättre idag. Man har så sjukt mycket att göra så man gör ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0