Natt

Sömnlös.
Tankarna snurrar. Jag började om med sjukhusdieten idag (onsdag), och det har gått bra. Sitter och dricker te nu och tittar på Skilda världar,  box 8. Skiten tar aldrig slut. 
Jag försökte göra någon slags mål plan med vikten. Första målet är 72 kg, då ska jag upp på Z igen. 
Förhoppningsvis så har jag hittat en ryttare åt henne nu under försäljningstiden, känns väldigt skönt. Jag börjar faktiskt bli lite ridsugen själv. Vilket får mig att kämpa på med min egen träning. Visst skulle hon säkert orka mig, men det känns bara dumt om något skulle hända. 

Jag har hittat en jacka som jag vill ha. Så sjukt jävla snygg! Men den är slutsåld. Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka. Det är ju trots allt förra vinterns jacka. Hittade den på Keelas instagram/blogg.
Snodde bilden. 

Ge mig den! Nu.
Trackback
RSS 2.0