söndag

Tankarna snurrar på, runt runt, upp och ner. Gör mig galen. 
Ångesten kring jul gör sig påmind. Ändå så har jag lust att göra julfint hemma för första gången på länge. Så idag har det städats och grejats, det blir en viss känsla när tomtarna kommer fram, alla ljuslyktor och stjärnor. Försökte ha lite julmusik igång, men nej, där gick fan gränsen. Blev bara deprimerad. Jaja.
Var inte till city och handlade lite bebismat till lilltösen som kommer på tisdag. Hoppas Sassie blir lika kär som jag ^^ 
Så imorgon får jag nog göra ett sista ryck och plocka bort småsaker och lägga undan kablar. 
Fan, man skulle ju behöva vara mammaledig. 

Och hör och häpna gott folk, jag drack ett glas vin igår,  ett! Woho :)
Och jag har tränat 4 dagar av 7 denna vecka. 
Jag ska göra löpbandet till min bästa vän, även fast vi hatar varann. 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0