Onsdag

Aah! När ska denna stress försvinna?
Jag har aldrig haft så mycket att göra som nu. Almanackan är full. Och jag har aldrig varit tröttare. Var kommer allt ifrån? Jag har ju ändå på nåt vis typ 2 timmar mer av dagen än ja hade förut?
Sjukt. Det känns som att jag måste"boka" in mina vänner på ledig plats, och det är bara fel. Men det kommer förstås att lugna ner sig, hoppas jag. Stresshelga ab.

Idag har jag haft träning med Z. För min gamla ridlärare som jag tränade för förr i tiden. Vad jag saknat det! Och vad nöjda båda var efter passet. En ny känsla på Z. Om vi ändå tränat såhär från början.
Hoppet har återvänt. Vi har fortfarande sjukt bråttom att komma iform tills tävlingarna drar igång, men ja tror vi kan klara det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0