Måndag

Och så var det måndag igen. Helt slut är man. Hämtade köksbord och ett skåp hos far igår, och akvariumet. Bära bära bära. Aldrig tar det slut. Och var fan ska jag ställa skiten?
Hur kan det inte finnas plats när jag nu har 62 kvadrat och innan hade 43? Stört.
Blev ingen bugg heller. Så nu har vi missat 3 gånger. Inge vidare. Men jag vill inte åka dit själv, man känner sig redan som ett retard.

Det är en tjej som har provridit Z i helgen inför hopplaget. Hon ska låna henne till hopplektion på tisdagar och om allt känns bra ska dom tävla ihop. Det är förstås jättekul men mindre ridning för mig. Och jag behöver all träning vi kan få.
Men vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0