Torsdag

Hejja.
Blev sjukt pysselsugen bara så där.
Var på Ikea igår och köpte en vit ram som vi sprayade mattsvart här på jobbet. Vart sjukt snyggt. Så då började idéerna flöda om alla möjliga projekt som jag vill göra. Smyckestillverkning är ju nåt som jag alltid har hållt på med, så det görs lite från och till. Grejen som jag är inne lite på nu är ju "Daisy albumet". Det är tungt, det är jobbigt. Men jag vill berätta våran historia på ett sätt som jag klarar av. Och genom att göra albumet så finns det alltid till hands.
Jag har också tänkt att jag ska göra ett om Zeneca. Men har inte riktigt fått grepp om damen än, iof så blir ju det en del av och början på vår story.
Jag har även lite textilfärg och brukar måla på allt möjligt jox, mest bebiskläder då det börjar ploppa ut ungar här och var.
En tavla av alla snäckor och strandfynd som jag gjort skulle jag vilja göra.
Vad har jag mer?
Massor.
Av idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0