Torsdag

Vilket jävla bullshit, allting. Men ingen är väl förvånad. Kanske var det just därför man höll ut lite längre, för att man inte riktigt trodde på alla fruktansvärt fina ord och önskningar. Man trodde att allt bara var i nån slags panik för ensamheten, allt som plötsligt kunde ändra sig och bara göras bättre. När det till och med talades om ring på fingret. Det kan inte vara sant, och det var det inte heller. För när stormen lagt sig står man ensam kvar.



Till något roligare så måste jag berätta att jag har gått med i Kungsörs dressyrlag, så i vår ska jag för första gången tävla. Sjukt nervös redan. Jag kan ju inte ens höger och vänster för fan. Men det är ju inte på skithög nivå, så det ska nog gå. Man måste börja nånstans :) Så år 2014 så måste jag faktiskt hålla mitt eviga löfte om en bättre kost och mer muskler, både för min och Z skull. Vi vill, och vi kan. Eller hon kan iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0