Natt

Då var julen över för iår, äntligen. På julafton var jag hemma hos mamma hela kvällen och sov kvar där. Gud vad jag saknar min katt! Hon sov hos mig hela natten :)
Vill egentligen ta med henne hem, men hon börjar bli gammal och ja vill inte stänga in henne i en lägenhet igen :/ Jag funderar däremot på att köpa en kattunge när ja flyttat klart. Det vore mysigt.
Frågan är bara var jag ska bo..

Juldagen spenderades först hos mig med casandra och maat, älskar mat. Sen förfestade vi lite och fixade till oss innan det begav sig till krogen. Där dracks det mängder av sprit, precis som det ska vara. Träffade väldigt mycket nya människor och vi hamnade på efterfest hos nån. Sen vid typ 5 kanske fortsatte vi hemma hos mig. Sjukt roligt hade vi. Sen vart det lite tjafs och det var förstås inte meningen, alla blir vi olika när vi dricker. Klockan var runt 8 på morgonen och jag kände mig sjukt klar med att vara vaken. Annars så tycker jag att det var en jävligt bra kväll/natt/morgon :)
Baksmällan har sagt sitt iaf. Och det blir nog inge alkohol på bra länge nu.
Det är inte riktigt värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0