Måndag

Då var det måndag igen och ännu en arbetsvecka att ta sig igenom. Denna vecka kör jag iaf eftermiddag, vilket ja tycker bäst om, man är inte alls lika trött. Så länge man går upp i tid och får nånting gjort, annars är ju förmiddagen rätt bortkastad. Så idag har jag gjort ett födelsedagskort till Emilia som fyller 6 år, min sambos dotter, jag fick även äran att slå in paketen eftersom min karl helst låter bli. Vad är det med män och slå in paket? Hur svårt kan det va.

Jag har bestämt mig för att ge bort lite fiskar också, guppisarna blir bara fler, konstigt. Så efter en tid med håven i högsta hugg har ja fångat alla och lagt dom i en påse, det är en kille på jobbet som ska ha dom.
Så nu väntar jag på min samåknings partner. Det verkar som att det blåser en aning utanför dörren, hoppas han har satt på vinterdäcken.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0