Hejhopp!

Jag har länge tänkt på det här med att ha en blogg, att dela med sig av sin vardag, att bara ha nånstans att vräka ur sig sina känslor osv. Själv så tycker jag att det är spännande att läsa om vad andra har för sig, så jag tänte prova detta jag med.
 
Terese är mitt namn, jag bor just nu i Eskilstuna och jobbar som maskin reparatör i Södertälje. Att pendla alla antal mil varje dag är ju inte min favirit sysselsättning, men så är läget för tillfället. 21 år ung med hela livet framför mig, som jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra med. Givetvis har jag många drömmar och funderingar, det är väl det jag har tänkt dela med mig av här.
 
Min hobby som jag har hållit fast vid längst är hästarna, började rida vid 12 års åldern, och köpte egen häst i början på gymnasiet.
Daisy.
Den historien kommer jag säkerligen berätta, när jag är redo.
 
Jag har en familj som består av en mor, en far och 3 bröder, som alla är äldre än mig. På djur fronten så bor min katt hos mamma, jag har blivit lite allergisk, och här hemma finns det 2 chinchillor samt ett akvarium. Det är af lite att pyssla med, något att ta hand om.
 
För övrigt tycker jag om att pyssla lite, ni vet, pärlor och sånt där småkravs. Har tänkt ganska mycket på att börja sälja osv, men har inte riktigt fått tummen ur. Vi får se vad som händer.
 
Så.. det va kort om mig. Och nu tänkte jag dra igång den här bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0