Onsdag

Kors i taket, halva veckan har redan gått. På dietfronten har jag faktiskt varit duktig på riktigt, hoppas det ger resultat. Jag har hittat en häst som jag är skapligt sugen på, Wippe, ca 160 hög, ganska lovande dressyr talang. Riktigt fin. Men, jag har tänkt hålla mig till våren, det dyker ju upp såna där hästar hela tiden. Bara kände nåt för denna.

Idag har Björn från jobbet följd med oss hem, vi har bastat och tagit en öl. Hans tjej Tessan kom över också, så just nu sitter vi och väntar på att online pizza ska hitta hit med våran mat. Och senare blir det att släppa ut chillorna en stund. Både jag och Jocke är helt slut idag och slocknar nog inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0