121212

Idag är en sån där dag som aldrig kommer vara igen, den sista dessutom. Många förlovar och gifter sig, det måste vara en underbar känsla.

Jag hade tänk att jag skulle göra nåt idag, vadsomhelst egentligen, men jag ligger kvar i sängen. Den är varm och skön, varför gå upp?

Jaja, det är väl dags att ändra på sig, det här duger ju inte. Köpte gymkort igår, så nästa vecka måste jag ta tag i detta. Man kanske skulle göra nåt drastiskt. Man kanske skulle slänga alla mjukisbyxor och ta på sig ett par jeans för omväxlingsskull. Eller kanske bara tänka innan man öppnar käften, det vore ju nåt. Fixa håret och sminka sig varje dag. Synas lite.
Men det skulle inte vara jag, jag är ju som jag är, tänk om det kunde vara lite mer fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag håller på dig! ^^ Du klarar de :D I'm always here for help! :D

2012-12-16 @ 20:36:42
Postat av: Casandra

Du är fantastisk! <3

2012-12-18 @ 10:30:29
URL: http://casandora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0