Fredag

Sista jobbnatten innan helg, wop wop. 

Fan jag har sagt det förr men jag tar det igen. Helvete vad tiden går fort! 
Jag hinner inte med. 
Helgen som var va awesome, 3 dagars party, valborg och så vidare. Tog det rätt lugnt på fredan, köttade på lördagen och på valborg blev det faktiskt väldigt städat, sov innan kl 3. Hejja mig! 
Var hos bästa frisören också och fixade håret. Det blev en silver ombre typ, riktigt najs. Men kommer nog behöva färga i snart igen så det sätter sig lite bättre. Det får bli till sommaren. Sen är man ju i princip redo alltså. Tatueringen är klar för tillfället, det får duga över sommaren. Är riktigt nöjd där med men tycker att tatueraren är lite skum, vill jag göra klart armen så vill jag väl ha den färdig liksom? Men än en gång så slutar hon många timmar innan avtalad tid. Hon kommer få göra färdigt armen men sen ska jag hitta någon annan.
I helgen som kommer nu ska jag iväg på typ skönhetskväll eller vad det nu kallas. Fillers och sådant där. Får se om jag gör något, beror på hur pass dyrt det är och hur duktig hon är. Tycker inte hon lägger ut så mycket bilder på sånt hon gjort. Men vi får se. 
På söndag är det sagt att jag ska börja cykla till jobbet. Jag är faktiskt sjukt taggad. Ska bara få tag på en vettig cykel, haha. Blir bra träning inför första löploppet som är inom en månad. Paniken pockar på. Men det är lugnt, jag klarar det. 
Hur svårt kan det vara? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0